Längesen......igen

Jaha då har det gått lång tid sen sist igen
Det är inte direkt så att tiden till att blogga inte finns utan det är mest att orken och motivationen tryter...
Dessutom är jag nog ganska nära att kalla mig själv på väg till utbränd light, något som jag haft väldigt svårt att förstå hur man  kan bli. 
Stress och en känsla av att det alltid är massa måsten som ska klaras av och att tiden inte räcker till och att jag själv känner att jag inte orkar någonting  att jag alltid känner mig trött och att det inte spelar någon roll hur mycket jag sover för jag känner mig aldrig pigg och min stackars mage krånglar fortfarande.
Det känns så hopplöst...
Ska till stallet snart iallafall och hjälpa J, det känns bra och välbehövligt. 
Lite stalldoft och lugnet där är avkopplande och får mig oftast på bättre humör , synd bara att jag inte lyckats hitta rätt häst för mig än.
Lusläser hästnet, men inget intressant än förutom en som jag varit och tittat på som lät perfekt, men wowkänslan saknades när jag provred, så det blev inget tyvärr.
Det var synd för i övrigt var det en jättego  häst. 
Letandet går vidare
Skönt med söndag iallafall

Kommentera här: