Lördag

Helg sköna helg
Redan har en dag gått, men den här varit okej 
Hade en vän här på besök under förmiddagen.
Det blev fika och promenad, vi klarade oss nästan undan regnet.
Jag hade bakat kladdkaka och hon hade köpt med sig fika så det blev storkalas.
Lillan har haft kompis som sovit över sedan igår och imorgon får vi besök av goda vänner igen.
Det som är tråkigt är att jag verkar vara på väg att bli riktigt förkyld...., det svider i halsen och kliar i ögonen och jag börjar bli täppt i näsan ....suck . 
Trodde faktiskt att jag skulle klara mig undan ett tag till....men, men 
Det är jättemörkt ute, känns som mitt i natten och jag är otroligt trött.
Jag har varit trött den här hösten och det blir ju inte bättre av att det blir mörkare och det är sådär grådassigt väder.
Blir tidigt i säng idag oxå 
Trött 😴😴😴😴😴

Kommentera här: