2 december

Galet, nu är det ju redan december
Varje gång jag uppdaterar bloggen så tänker jag att nu ska jag bmi bättre på att skriva, men så blir det inte så ...  
Jag skriver ju mest för min egen skull och inte egentligen för att någon annan ska läsa och det är ju min dagbok och från första början så skrev jag på bloggorama och där började jag skriva när mitt första barn var bara bebis....
Jag saknar den bloggen, den liksom bara försvann och allt som jag skrivit om är nu bara borta och det är fortfarande jobbigt att den lades ner och alla,som skrivit där blev av med sina texter.
Jag önskar att jag hade kopierat de.
Jag skrev ju för att kunna gå tillbaka och minnas saker ......
Den här bloggen har aldrig kännts likadan.
Drivet att skriva försvann lite med den första bloggen....Jag hade lagt så mycket tid på den, alla tankar och,allt jag delade med mig av och dessutom tappade jag bort många bloggar som jag följde, några av de personerna hittade jag sedan men det är bara några få...

Kommentera här: