Gott Nytt År 🎉🎉🎉🎉🎉🎉

 
Måste ju bara in på bloggen och önska gott nytt år.
Ska erkänna att jag faktiskt glömt bort bloggen den här hösten och fortfarande efter alla år saknar jag min gamla blogg på bloggspace 
som inte längre finns.....
Jag älskade att skriva och se tillbaka från när min son var bebis men det finns  inte kvar 😢
 
Vad ska skrivas ner då ?
Hösten gick i raketfart trots att den här varit kämpig mest jobbrelaterat.
Varit helt slut trött och haft mycket huvudvärk 
Jag är iallafall glad att jag haft hästen och stallet 
Ett andningshål även om det varit mycket att ta tag i där oxå 
Många veterinärbesök och nästan obefintlig ridning eller ridni g i skritt har det ju varit och det är ju alltid något men alltid den ständiga oron om han går orent eller om det bara är inbillning....
Veterinären har iallafall friskförklarad honom någorlunda eller vad man ska säga  den fortsatta rehabträningen i vår får utvisa om han håller eller vad som ska hända med honom 
 
Svamligt absolut orka anstränga sig Önskar att jag känner mig piggare imorgon  när det är på rätt sida året  våren älskar jag mest av alla årstider sedan sommaren och sedan kan det kvitta

Kommentera här: